Komunikaty
Zakończenie prac modernizacyjnych usług elektronicznych
Informujemy, że prace modernizacyjne w systemach informatycznych Banku zostały zakończone. Wszystkie aplikacje powinny działać poprawnie.
Dowiedz się więcejPrace modernizacyjne w usługach elektronicznych - AKTUALIZACJA
Przerwa w działaniu usług elektronicznych świadczonych przez Bank, takich jak: bankowości internetowe eBankNet i eCorpoNet oraz Aplikacja Mobilna, BLIK, płatności online, od 6 września 2024r. godz. 18:00 (najbliższy piątek) POTRWA DO 8 WRZEŚNIA 2024r. godz. 17:00 (NIEDZIELA).
Dowiedz się więcejWakacje ustawowe 2024
Wspieramy kredytobiorców, których raty znacznie wzrosły. Jeśli taka jest Twoja sytuacja, przeczytaj dokładnie nasz poradnik i poznaj szczegóły.
Dowiedz się więcejUwaga na oszustów podszywających się pod pracowników naszego Banku!
UWAGA: Zidentyfikowaliśmy próby podszywania się przez oszustów pod pracowników naszego Banku. Oszuści dzwonią z rożnych numerów. Na Twoim telefonie może wyświetlić się nawet numer Infolinii naszego Banku.
Dowiedz się więcejPłatności kartą za granicą
Wybierasz się w podróż zagraniczną? Pamiętaj koniecznie o zabraniu ze sobą karty płatniczej. Jeśli używasz tej w telefonie lub zegarku, weź również kartę plastikową. W niektórych rejonach świata mogą występować problemy z realizacją płatności przy użyciu cyfrowych portfeli.
Dowiedz się więcej