Facebook Planet Plus

Bankowość elektroniczna

Usługa eBankNet to system bankowości elektronicznej polegający na umożliwieniu dostępu do rachunku osobistego za pomocą Internetu. System ten zapewnia bezpieczny, łatwy i wygodny wgląd do rachunku bankowego bez konieczności wychodzenia z domu przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Korzyści z posiadania bankowości elektronicznej:

  • wygodny dostęp do swojego rachunku,
  • intuicyjna obsługa na wszystkich urządzeniach elektronicznych,
  • oszczędność czasu i pieniędzy,
  • pełna kontrola stanu wszystkich swoich rachunków,
  • bezpieczeństwo poprzez stały wgląd do zgromadzonych środków,
  • możliwość skorzystania z usług Banku Spółdzielczego w Szczekocinach w dowolnym czasie i miejscu,
  • łatwy dostęp do dodatkowych środków na rachunku osobistym w postaci limitu debetowego/ kredytowego.

W ramach usługi eBankNet, Bank Spółdzielczy w Szczekocinach oferuje swoim klientom:

  • możliwość bieżącego sprawdzania salda rachunku, lokaty, kredytu,
  • dostęp do historii operacji na rachunkach bankowych,
  • możliwość wykonywania i definiowania przelewów krajowych i zagranicznych do innych banków oraz na rachunki prowadzone w Banku Spółdzielczym w Szczekocinach,
  • realizację przelewów do ZUS i US,
  • definiowanie listy odbiorców, stałych zleceń,
  • zmianę hasła dostępu do systemu eBankNet,
  • możliwość aktywacji aplikacji mobilnej do autoryzacji przelewów,
  • modyfikację danych osobowych,
  • możliwość szybkiego i wygodnego składania wniosków w ramach programu Rodzina 500+ i Dobry Start 300+.

Bank Spółdzielczy w Szczekocinach oferuje swoim klientom posiadającym bankowość internetową darmową aplikację mobilną BS Szczekociny mobileNet. Nasza aplikacja oferuje pełen zakres funkcji służących do obsługi konta:

  • Dostęp do informacji o produktach, które posiada w bankowości elektronicznej takich jak:
    • Rachunki,
    • Karty (debetowe i kredytowe),
    • Lokaty,
    • Kredyty;
  • Wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad;
  • Wykonanie transakcji
    • Przelewów krajowych (w tym ZUS),
  • Autoryzację transakcji wykonanych w bankowości elektronicznej


Aby dowiedzieć się więcej na temat naszej aplikacji oraz dowiedzieć się jak sparować urządzenie mobilne ze swoim rachunkiem proszę kliknąć tutaj.

 

Masz więcej pytań?


Pliki do pobrania