Bankowość elektroniczna
Usługa eBankNet/eCorpoNet to system bankowości elektronicznej polegający na umożliwieniu dostępu do rachunku bieżącego za pomocą Internetu. System ten zapewnia bezpieczny, łatwy i wygodny wgląd do rachunku bankowego bez konieczności wychodzenia z domu przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Korzyści z posiadania bankowości elektronicznej:
- wygodny dostęp do swojego rachunku,
- intuicyjna obsługa na wszystkich urządzeniach elektronicznych,
- oszczędność czasu i pieniędzy,
- pełna kontrola stanu wszystkich swoich rachunków,
- bezpieczeństwo poprzez stały wgląd do zgromadzonych środków,
- bieżący nadzór nad sytuacją finansową prowadzonej działalności,
- możliwość skorzystania z usług Banku Spółdzielczego w Szczekocinach w dowolnym czasie i miejscu,
- łatwy dostęp do dodatkowych środków na rachunku bieżącym w postaci limitu debetowego/ kredytowego.
W ramach usługi eBankNet/ eCorpoNet, Bank Spółdzielczy w Szczekocinach oferuje swoim klientom:
- możliwość bieżącego sprawdzania salda rachunku, lokaty, kredytu,
- dostęp do historii operacji na rachunkach bankowych,
- możliwość wykonywania i definiowania przelewów krajowych i zagranicznych do innych banków oraz na rachunki prowadzone w Banku Spółdzielczym w Szczekocinach,
- wykonywanie przelewów Split Payment,
- realizację przelewów do ZUS i US,
- definiowanie listy odbiorców, stałych zleceń,
- zmianę hasła dostępu do systemu eBankNet /eCorpoNet ,
- możliwość aktywacji aplikacji mobilnej do autoryzacji przelewów,
- modyfikację danych osobowych,
- możliwość szybkiego i wygodnego składania wniosków w ramach programu Rodzina 800+, Dobry Start 300+, Tarcza finansowa PFR,
- wygodne założenie lokaty przez internet,
- możliwość wysłania wniosku o np. Wakacje kredytowe.
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach oferuje swoim klientom posiadającym bankowość internetową darmową aplikację mobilną BS Szczekociny mobileNet na urządzenia z androidem oraz na urządzenia Apple. Nasza aplikacja oferuje pełen zakres funkcji służących do obsługi konta:
- Dostęp do informacji o produktach, które posiada w bankowości elektronicznej takich jak:
- Rachunki,
- Karty (debetowe i kredytowe),
- Lokaty,
- Kredyty;
- Wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad;
- Wykonanie transakcji
- Przelewów krajowych (w tym ZUS),
- Szybkich transakcji Blik(tylko dla klientów indywidualnych)
- Autoryzację transakcji wykonanych w bankowości elektronicznej
Aby dowiedzieć się więcej na temat naszej aplikacji oraz dowiedzieć się jak sparować urządzenie mobilne ze swoim rachunkiem proszę kliknąć tutaj.
Masz więcej pytań?