Karta Debetowa VISA Classic
Wybierając zbliżeniową kartę debetową Visa Classic zyskujesz:
- wygodną formę płatności,
- swobodny dostęp do środków przez 24 godziny na dobę – 7 dni w tygodniu,
- międzynarodową kartę płatniczą, którą można się posługiwać w Polsce oraz za granicą,
- darmowe transakcje bezgotówkowe,
- możliwość wypłaty gotówki w każdym miejscu w kraju i zagranicą,
- bezpieczne płatności za zakupy w Internecie dzięki usłudze 3D – Secure,
- możliwość wypłaty gotówki w sklepie przy płatności kartą – usługa Cashback,
- częściowy zwrot gotówki za zakupy dzięki usłudze Planet Plus,
- płatność telefonem jak kartą za pomocą aplikacji Google Pay*.
*Aby móc płacić zbliżeniowo przy użyciu telefonu, należy posiadać urządzenie z modułem NFC. Więcej informacji znajduje się tutaj.
Zachęcamy do zapomniania się z promocją „Płacę i odbieram” dzięki której za każda transakcję kartą Visa otrzymasz zwrot nawet 2 zł. Więcej szczegółów tutaj.
Karta płatnicza przeznaczona jest dla osób, które cenią stały dostęp do swoich pieniędzy, wygodę oraz szybkość płatności bezgotówkowych. Dedykowana jest dla każdego posiadacza rachunku oszczędnościowo – rozliczeniowego, a także dla osób wskazanych przez właściciela konta.
- koszt wydania karty: 0 zł,
- okres ważności karty: 3 lata,
- możliwość wyłączenia funkcji zbliżeniowej
- maksymalne limity dzienne do karty:
- wypłaty gotówkowe; 10.000,00 zł,
- transakcje bezgotówkowe: 50.000,00 zł,
- transakcje powyżej 100,00 zł zabezpieczone są indywidualnym numerem PIN.
Klient ma możliwość przez bankowość internetową złożyć:
- Dyspozycję zmiany limitów transakcyjnych;
- Wniosek o czasowe zablokowanie/odblokowanie karty;
- Wniosek o kartę dla klienta indywidualnego;
- Wniosek o zmianę danych osobowych
Aby to zrobić trzeba wypełnić załącznik PDF i wysłać do nas, aby to zrobić należy:
- pobrać odpowiedni załącznik z zakładki "Do pobrania";
- otworzyć załącznik w darmowym programie Acrobat Reader DC i uzupełnić wymaganymi danymi;
- po przygotowaniu załącznika należy zalogować się do bankowości internetowej;
- następnie kliknąć kafelek "Kontakt";
- przejść do zakładki "Nowa wiadomość";
- wybrać odpowiednią kategorię wiadomości, uzupełnić treść wiadomości i dodać załącznik;
- na koniec należy kliknąć przycisk "Wyślij"
Pracownik Banku skontaktuje się z Państwem w ciągu 48 godzin.
Jak zastrzec kartę?
- Regulamin portalu kartowego
- Podręcznik użytkownika po portalu kartowym KARTOSFERA
- Pierwsze logowanie w portalu KARTOSFERA
- Aktywacja karty w portalu KARTOSFERA
- Dyspozycja zmiany limitów transakcyjnych
- Wniosek o czasowe zablokowanie-odblokowanie karty
- Wniosek o karte dla klientów indywidualnych
- Wniosek o zmianę danych osobowych