Facebook Planet Plus
Karta Debetowa VISA Classic

Karta Debetowa VISA Classic

Wybierając zbliżeniową kartę debetową Visa Classic zyskujesz:

  • wygodną formę płatności,
  • swobodny dostęp do środków przez 24 godziny na dobę – 7 dni w tygodniu,
  • międzynarodową kartę płatniczą, którą można się posługiwać w Polsce oraz za granicą,
  • darmowe transakcje bezgotówkowe,
  • możliwość wypłaty gotówki w każdym miejscu w kraju i zagranicą,
  • bezpieczne płatności za zakupy w Internecie dzięki usłudze 3D – Secure,
  • możliwość wypłaty gotówki w sklepie przy płatności kartą – usługa Cashback,
  • częściowy zwrot gotówki za zakupy dzięki usłudze Planet Plus,
  • płatność telefonem jak kartą za pomocą aplikacji Google Pay*.

*Aby móc płacić zbliżeniowo przy użyciu telefonu, należy posiadać urządzenie z modułem NFC. Więcej informacji znajduje się tutaj.

Zachęcamy do zapomniania się z promocją „Płacę i odbieram” dzięki której za każda transakcję kartą Visa otrzymasz zwrot nawet 2 zł. Więcej szczegółów tutaj.

Karta płatnicza przeznaczona jest dla osób, które cenią stały dostęp do swoich pieniędzy, wygodę oraz szybkość płatności bezgotówkowych. Dedykowana jest dla każdego posiadacza rachunku oszczędnościowo – rozliczeniowego, a także dla osób wskazanych przez właściciela konta.

  • koszt wydania karty: 0 zł,
  • okres ważności karty: 3 lata,
  • możliwość wyłączenia funkcji zbliżeniowej
  • maksymalne limity dzienne do karty:
    • wypłaty gotówkowe; 10.000,00 zł,
    • transakcje bezgotówkowe: 50.000,00 zł,
  • transakcje powyżej 100,00 zł zabezpieczone są indywidualnym numerem PIN.

Klient ma możliwość przez bankowość internetową złożyć:

  • Dyspozycję zmiany limitów transakcyjnych;
  • Wniosek o czasowe zablokowanie/odblokowanie karty;
  • Wniosek o kartę dla klienta indywidualnego;
  • Wniosek o zmianę danych osobowych

Aby to zrobić trzeba wypełnić załącznik PDF i wysłać do nas, aby to zrobić należy:

  • pobrać odpowiedni załącznik z zakładki "Do pobrania";
  • otworzyć załącznik w darmowym programie Acrobat Reader DC i uzupełnić wymaganymi danymi;
  • po przygotowaniu załącznika należy zalogować się do bankowości internetowej;
  • następnie kliknąć kafelek "Kontakt";
  • przejść do zakładki "Nowa wiadomość";
  • wybrać odpowiednią kategorię wiadomości, uzupełnić treść wiadomości i dodać załącznik;
  • na koniec należy kliknąć przycisk "Wyślij"

Pracownik Banku skontaktuje się z Państwem w ciągu 48 godzin.

Jak zastrzec kartę?

Zastrzeżenie karty