Rachunki rozliczeniowe TWOJA FIRMA
Korzyści z kontem TWOJA FIRMA:
- 0 zł za otwarcie konta,
- 0 zł za wydanie pierwszej karty,
- 0 zł za wpłatę i wypłatę gotówki w kasie Banku (w pakiecie Twoja Firma Plan B),
- bezpłatne wypłaty gotówki w szerokiej sieci bankomatów Grupy BPS,
- tanie przelewy,
- swobodny dostęp do szerokiej oferty atrakcyjnych produktów Banku,
- wygodna bankowość internetowa i mobilna.
Depozyty Banku Spółdzielczego w Szczekocinach są gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny (w zakresie przewidzianym w ustawie o BFG).
Bank otwiera i prowadzi następujące rodzaje rachunków w ramach pakietów „Twoja Firma”:
- „Twoja Firma” Plan A – Pakiet podstawowy – rachunek standardowy dla firm, które większość operacji bankowych wykonują poza oddziałem banku i których obroty na rachunku ograniczają się do kilku operacji w miesiącu,
- „Twoja Firma” Plan B – Pakiet rozszerzony – rachunek przeznaczony dla firm, które aktywnie korzystają z rachunku i większość operacji bankowych wykonują w oddziale banku.
Posiadaczami Pakietów mogą być:
- przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą jak osoby fizyczne, bądź w formie spółek cywilnych osób fizycznych, spółek jawnych osób fizycznych i spółek partnerskich;
- osoby fizyczne uprawnione do wykonywania wolnych zawodów, np.: radca prawny, adwokat, notariusz, lekarz, lekarz stomatolog, pielęgniarka, rzecznik patentowy itp.;
- prowadzi działalność gospodarczą lub zarobkową i uproszczoną sprawozdawczość finansową dla celów podatkowych.
Bank umożliwia złożenie przy użyciu bankowości internetowej następujące wnioski:
- Wniosek o otwarcie rachunku pomocniczego;
- Wniosek o debet
Aby to zrobić należy:
- pobrać odpowiedni załącznik z zakładki "Do pobrania";
- otworzyć załącznik w darmowym programie Acrobat Reader DC i uzupełnić wymaganymi danymi;
- po przygotowaniu załącznika należy zalogować się do bankowości internetowej;
- następnie kliknąć kafelek "Kontakt";
- przejść do zakładki "Nowa wiadomość";
- wybrać odpowiednią kategorię wiadomości, uzupełnić treść wiadomości i dodać załącznik;
- na koniec należy kliknąć przycisk "Wyślij"
Pracownik Banku skontaktuje się z Państwem w ciągu 48 godzin.
Należy odwiedzić jedną z naszych placówek lub skontaktować się telefonicznie z pracownikiem Banku, który udzieli szczegółowych informacji w zakresie otwarcia konta.
Masz więcej pytań?