Odwiedzono nas już
1803008
 razy

Zgubiłeś kartę?

Usługa szybkich i bezpiecznych płatności PayByNet dostępna dla Klientów Banku Spółdzielczego w Szczekocinach

 

Kursy walut
 
BPS 2019-12-06 16:00
  skup sprzedaż
1 USD 3.7730 3.9538
1 EUR 4.1787 4.3785
1 CHF 3.7896 4.0155
1 GBP 4.9262 5.2204
1 AUD 2.5681 2.7214
1 DKK 0.5561 0.5892
1 CAD 2.8314 3.0005
1 NOK 0.4113 0.4358
100 HUF 1.2572 1.3321
1 CZK 0.1628 0.1725
1 SEK 0.3961 0.4197

 

Depozyty 3m
Money.pl - Kliknij po wicej
2019-12-05
WIBID 3M 1,51 +0,00%
WIBOR 3M 1,71 +0,00%
WIBOR 1M 1,63 +0,00%
EURIBOR 3M -0,39 +1,01%
EURIBOR 1M -0,45 -0,45%
Wspierane przez Money.pl

 

Reklama

  • Pakiet eFirma
    Pakiet eFirma

PROGRAM 500+

W BANKU SPÓŁDZIELCZYM W SZCZEKOCINACH  MOŻNA SKŁADAĆ WNIOSKI W PROGRAMIE 500+

Z przyjemnością informujemy, iż klienci Banku Spółdzielczego w Szczekocinach, mają możliwość złożenia wniosku do Programu 500+ za pośrednictwem systemu bankowości internetowej. Bank Spółdzielczy w Szczekocinach pośredniczy w wymianie informacji pomiędzy Klientem a Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Klient korzystając z systemu bankowości internetowej, może samodzielnie wypełnić oraz przesłać wniosek bez wychodzenia z domu. Sekcja dot. Programu 500+ jest skonstruowana w intuicyjny sposób, by maksymalnie ułatwić uzupełnianie wniosku. Odpowiedni formularz jest dostępny po zalogowaniu się do systemu bankowości internetowej Banku.

Osoby, które nie posiadają rachunku w Banku Spółdzielczym w Szczekocinach, a będą chciały skorzystać z możliwości złożenia wniosku za pośrednictwem naszego Banku mogą otworzyć rachunek w promocyjnej ofercie. O szczegóły oferty należy pytać w Oddziałach Banku.
Złożenie wniosku w Oddziale Banku nie będzie możliwe. Wysłany Wniosek Rodzina 500+ można pobrać i samodzielnie zapisać tylko raz, od razu po jego wysłaniu, w ramach tej samej sesji logowania. Jednak potwierdzenie wysłania wniosku jest dostępne do pobrania w systemie bankowości internetowej przez okres 10 lat od momentu wysłania wniosku. Bank nie dokonuje weryfikacji formalnej i merytorycznej danych podanych we wniosku przez klienta oraz załączników i poza potwierdzeniem wysłania wniosku nie posiada informacji dotyczących dalszej obsługi wniosku obsługiwanego przez wybrany Organ prowadzący w gminie, po tym jak wniosek zostanie przekazany do tego Organu. Wniosek oraz załączniki są usuwane z serwerów Banku bezpowrotnie po wysłaniu do systemu informatycznego Emp@tia.
Proces składania wniosku o świadczenie „Rodzina 500+” w Banku

  • Składasz Wniosek w bankowości elektronicznej Banku
  • Złożony wniosek zostanie zarejestrowany w systemie Emp@tia
  • Wniosek trafi do właściwego organu gminy w miejscu zamieszkania
  • W terminie do 3 miesięcy od dnia poprawnie złożonego wniosku otrzymasz pisemnie decyzję od właściwego organu gminy w miejscu zamieszkania
  • Wypłata świadczenia nastąpi na rachunek wskazany we wniosku (w przypadku decyzji o przyznaniu świadczenia wychowawczego)