Odwiedzono nas już
1807306
 razy

Zgubiłeś kartę?

UsÅ‚uga szybkich i bezpiecznych pÅ‚atnoÅ›ci PayByNet dostÄ™pna dla Klientów Banku SpóÅ‚dzielczego w Szczekocinach

 

Kursy walut
 
BPS 2019-12-13 16:00
  skup sprzedaż
1 USD 3.7326 3.9117
1 EUR 4.1673 4.3668
1 CHF 3.7776 4.0030
1 GBP 4.9497 5.2456
1 AUD 2.5574 2.7103
1 DKK 0.5545 0.5876
1 CAD 2.8172 2.9856
1 NOK 0.4113 0.4358
100 HUF 1.2579 1.3330
1 CZK 0.1625 0.1721
1 SEK 0.3959 0.4195

 

Depozyty 3m
Money.pl - Kliknij po wiêcej
2019-12-12
WIBID 3M 1,50 +0,00%
WIBOR 3M 1,70 +0,00%
WIBOR 1M 1,63 +0,00%
EURIBOR 3M -0,40 -0,51%
EURIBOR 1M -0,46 -1,75%
Wspierane przez Money.pl

 

Reklama

  • Kredyt Unia Biznes
    Kredyt Unia Biznes

Obsługa wniosku

1.Bank SpóÅ‚dzielczy w Szczekocinach: WypeÅ‚niasz Wniosek Rodzina 500+ online w systemie eBankNet.

Krok 1: Jeżeli wypeÅ‚niasz Wniosek Rodzina 500+ także na pierwsze dziecko (pierwsze dziecko to najstarsze lub jedyne dziecko w rodzinie w wieku do ukoÅ„czenia 18. roku życia), przygotuj skany oÅ›wiadczeÅ„ o dochodach wszystkich czÅ‚onków rodziny oraz pozostaÅ‚ych wymaganych oÅ›wiadczeÅ„. PamiÄ™taj: jeżeli jedynÄ… osobÄ… osiÄ…gajÄ…cÄ… dochody, o których mowa w zaÅ‚. 2,3 i 4 jest Wnioskodawca, wniosek można zÅ‚ożyć bez załączania skanów oÅ›wiadczeÅ„ o dochodach pozostaÅ‚ych czÅ‚onków rodziny.

Krok 2:  Zaloguj siÄ™ do systemu eBankNet i przejdź do Wniosku Rodzina 500+ .    
Część pól zostanie wypeÅ‚niona automatycznie na podstawie danych z systemu eBankNet, np. imiÄ™ i nazwisko, PESEL, adres zamieszkania czy rachunek bankowy, na który bÄ™dÄ… trafiać Å›rodki. ZmieÅ„ dane w razie potrzeby.

Krok 3: Wysłany wniosek możesz pobrać tylko raz, od razu po jego wypełnieniu.

Krok 4: ObsÅ‚uga wniosku przez Bank jest zakoÅ„czona. Twój wniosek zostaje przekierowany do paÅ„stwowego systemu informatycznego Emp@tia.

Pamiętaj:

JeÅ›li Twojej gminy nie ma na liÅ›cie w systemie eBankNet,, zÅ‚óż Wniosek Rodzina 500+ osobiÅ›cie w urzÄ™dzie miasta/gminy wÅ‚aÅ›ciwym dla Twojego miejsca zamieszkania lub online w systemie eBankNet, w późniejszym terminie. Brak gminy na liÅ›cie w systemie eBankNet, oznacza, że gmina ta nie zostaÅ‚a jeszcze podłączona do Centralnego Systemu Informatycznego Zabezpieczenia SpoÅ‚ecznego utworzonego przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki SpoÅ‚ecznej.  W przypadku pytaÅ„ dotyczÄ…cych terminu przyłączenia przypisanego Ci Organu gminy do wspomnianego systemu, skontaktuj siÄ™ z osobiÅ›cie lub telefonicznie z urzÄ™dem miasta/gminy.
Czas trwania sesji online w systemie eBankNet, ze wzglÄ™dów bezpieczeÅ„stwa jest ograniczony. Jeżeli przerwiesz wypeÅ‚nianie wniosku na czas 5 min, nastÄ…pi wylogowanie z systemu eBankNet,, a zmiany wprowadzone we wniosku nie zostanÄ… zapisane.

Poprawnie wypełniony wniosek online w systemie eBankNet, będzie podpisany Twoim imieniem, nazwiskiem oraz numerem PESEL.

UrzÄ™dowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) zostanie wysÅ‚ane z systemu Emp@tia na adres  e-mail podany we wniosku – zwróć uwagÄ™ na jego poprawność.

W potwierdzeniu złożenia wniosku zawarta są wszystkie informacje potrzebne do wyjaśnienia ewentualnych pytań lub wątpliwości związanych z obsługą wniosku przez system informatyczny Emp@tia lub wskazany przez Ciebie Organ prowadzący w gminie postępowanie w sprawie świadczenia.

Po dostarczeniu wszystkich danych do systemu informatycznego Emp@tia, Bank bezpowrotnie usuwa wszystkie podane we wniosku informacje. Rola Banku SpóÅ‚dzielczego w Szczekocinach w tym procesie polega na udostÄ™pnieniu i wysÅ‚aniu wniosku poprzez system eBankNet, do Organu prowadzÄ…cego w gminie.

Bank nie dokonuje weryfikacji formalnej i merytorycznej danych podanych we wniosku oraz załączników i nie posiada informacji dotyczÄ…cych wniosku obsÅ‚ugiwanego przez wybrany Organ gminy prowadzÄ…cy postÄ™powanie w sprawie Å›wiadczenia wychowawczego Rodzina 500+.

2.  Emp@tia, system informatyczny dla sÅ‚użb zabezpieczenia spoÅ‚ecznego: na wskazany we wniosku adres e-mail otrzymujesz od systemu Emp@tia, UrzÄ™dowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) swojego wniosku

  • UrzÄ™dowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) jest dla Ciebie potwierdzeniem, że zÅ‚ożony wniosek zostaÅ‚ prawidÅ‚owo przekazany do obsÅ‚ugi przez wybrany Organ prowadzÄ…cy w gminie.
  • Adres e-mail, z którego zostanie przesÅ‚ane UrzÄ™dowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) to: upo500plus@mrpips.gov.pl.
  • UrzÄ™dowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) zostanie wysÅ‚ane na podany adres e-mail w ciÄ…gu 24 godzin od wypeÅ‚nienia i wysÅ‚ania wniosku w systemie eBankNet,.
  • Jeżeli w potwierdzeniu wysÅ‚ania wniosku udostÄ™pnionym przez Bank w systemie eBankNet, wniosek ma status „Dostarczony”, ale na wskazany we wniosku adres e-mail nie zostaÅ‚o wysÅ‚ane UPO, skontaktuj siÄ™ ze wskazanym we wniosku Organem prowadzÄ…cym w gminie.\

3. Organ prowadzący w gminie, np. MOPS: po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku, tj. po przyznaniu świadczenia wychowawczego w drodze decyzji administracyjnej, Organ prowadzący w gminie będzie co miesiąc wypłacać świadczenie wychowawcze w ramach Programu Rodzina 500+.

  • Jeżeli na wskazany we wniosku adres e-mail zostaÅ‚o wysÅ‚ane UrzÄ™dowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) i chcesz sprawdzić dalszy status swojego wniosku, skontaktuj siÄ™ bezpoÅ›rednio z wybranym Organem gminy prowadzÄ…cym postÄ™powanie w sprawie Å›wiadczenia wychowawczego.
  • Po przekazaniu wypeÅ‚nionego Wniosku Rodzina 500+ do Organu prowadzÄ…cego w gminie, ewentualne dodatkowe dziaÅ‚ania zwiÄ…zane z obsÅ‚ugÄ… wniosku bÄ™dÄ… zaÅ‚atwiane przez ten Organ w sposób tradycyjny, czyli w formie pisemnej.