Odwiedzono nas już
1863197
 razy

Zgubiłeś kartę?

Usługa szybkich i bezpiecznych płatności PayByNet dostępna dla Klientów Banku Spółdzielczego w Szczekocinach

 

Kursy walut
 
BPS 2020-03-27 16:00
  skup sprzedaż
1 USD 4.0214 4.2099
1 EUR 4.4178 4.6243
1 CHF 4.1565 4.3999
1 GBP 4.9040 5.1917
1 AUD 2.4210 2.5630
1 DKK 0.5887 0.6232
1 CAD 2.8326 2.9987
1 NOK 0.3771 0.3992
100 HUF 1.2362 1.3086
1 CZK 0.1610 0.1704
1 SEK 0.3996 0.4230

 

Depozyty 3m
Money.pl - Kliknij po wicej
2020-03-27
WIBID 3M 0,97 +0,00%
WIBOR 3M 1,17 +0,00%
WIBOR 1M 1,14 +0,00%
EURIBOR 3M -0,35 +5,42%
EURIBOR 1M -0,44 +3,28%
Wspierane przez Money.pl

 

Reklama

  • Pakiet eFirma
    Pakiet eFirma

Zgubiłeś Kartę?

W przypadku utraty karty (zgubienia lub kradzieży) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:

  • telefonicznie pod całodobowym numerem +48 86 215 50 50 lub +48 801 321 456, lub
  • telefonicznie dzwoniąc do dowolnej placówki Banku w godzinach obsługi klienta
  • za pośrednictwem portalu www.kartosfera.pl, lub
  • osobiście w dowolnej jednostce Banku BPS lub Banku zrzeszonego z Bankiem BPS wydającej karty VISA lub innym Banku uczestniczącym w systemie VISA,

Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty. Zgłoszenie, o którym mowa wyżej jest równoznaczne z zastrzeżeniem karty do końca okresu jej ważności.

Telefoniczne zgłoszenie utraty karty Użytkownik ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia. W przypadku utraty karty za granicą, po skontaktowaniu się z lokalnym ośrodkiem VISA, Użytkownik karty może otrzymać awaryjną wypłatę gotówki w wybranym Banku uczestniczącym w systemie VISA.

W miejsce karty utraconej i zastrzeżonej Bank, na wniosek Posiadacza karty, wydaje kartę z nowym numerem, okresem ważności i numerem PIN.