Odwiedzono nas już
1863207
 razy

Zgubiłeś kartę?

Usługa szybkich i bezpiecznych płatności PayByNet dostępna dla Klientów Banku Spółdzielczego w Szczekocinach

 

Kursy walut
 
BPS 2020-03-27 16:00
  skup sprzedaż
1 USD 4.0214 4.2099
1 EUR 4.4178 4.6243
1 CHF 4.1565 4.3999
1 GBP 4.9040 5.1917
1 AUD 2.4210 2.5630
1 DKK 0.5887 0.6232
1 CAD 2.8326 2.9987
1 NOK 0.3771 0.3992
100 HUF 1.2362 1.3086
1 CZK 0.1610 0.1704
1 SEK 0.3996 0.4230

 

Depozyty 3m
Money.pl - Kliknij po wicej
2020-03-27
WIBID 3M 0,97 +0,00%
WIBOR 3M 1,17 +0,00%
WIBOR 1M 1,14 +0,00%
EURIBOR 3M -0,35 +5,42%
EURIBOR 1M -0,44 +3,28%
Wspierane przez Money.pl

 

Reklama

  • Pakiet eFirma
    Pakiet eFirma

WSKAZÓWKI DLA KLIENTÓW BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W SZCZEKOCINACH

 Szanowny Kliencie, 

Informujemy, iż na bieżąco śledzimy sytuację panującą w Polsce dotyczącą koronawirusa, w tym komunikaty wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne, aby w najlepszy sposób zadbać o bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracowników Banku.  

Mając na uwadze powyższe zwracamy się z prośbą do Państwa o ograniczenie wizyt w naszych placówkach do niezbędnego minimum, a tym samym korzystanie ze swojego Banku samemu nie wychodząc z domu za pośrednictwem posiadanych usług:

  • Większość dyspozycji możesz zlecić w bankowości elektronicznej eBankNet/ eCorpoNet, w tym bezpiecznie i swobodnie dysponować środkami zgromadzonymi na swoim rachunku, wykonywać przelewy własne, krajowe i zagraniczne, sprawdzać informacje o rachunkach, lokatach, kredytach, prześledzić i wydrukować historię operacji, modyfikować dane osobowe (adres zameldowania, korespondencyjny, email, dokument tożsamości),  złożysz wniosek w programie „Rodzina 500+” oraz „Dobry Start 300+”,

  • Ogranicz korzystanie z fizycznych banknotów i dokonuj bezpiecznie i wygodnie płatności za  pomocą karty, naklejki zbliżeniowej lub telefonu – dzięki aplikacji Google Pay dokonasz płatności w sklepach oraz w wybranych aplikacjach mobilnych, więcej na: https://www.bsszczekociny.pl/node/368

  • Zarządzaj samodzielnie swoją kartą dzięki systemowi Kartosfera - Nie wychodząc z domu i logując się (rejestrując) do portalu kartowego możesz:

    • aktywować kartę (zakładka moje karty – aktywacja karty)

    • zarządzać limitami na karcie płatniczej (zakładka limity)

    • zablokować i odblokować kartę oraz czasowo ją zastrzec (zakładka moje karty-   zastrzeganie czasowa blokada/odblokowywanie karty)

    • zmienić kod pin (zakładka moje karty – zmiana kodu pin)

    • aktywować zabezpieczenia 3D Secure (zakładka usługi – 3D Secure)

    • włączyć/ wyłączyć funkcję płatności zbliżeniowych (zakładka usługi – płatności zbliżeniowe)

    • edytować numer telefonu służący do obsługi portalu oraz wszystkich usług dostępnych za pośrednictwem portalu (ikonka znajdująca się w prawym górnym rogu, obok numeru telefonu)

 Jeśli masz wątpliwości jak dokonać w/w zmian, pomoże ci w tym podręcznik znajdujący się  na stronie logowania do systemu Kartosfera.

Drogi Kliencie zadbaj o bezpieczeństwo swoje i innych i korzystaj ze swojego Banku online: 

  • realizuj płatności bezgotówkowe bez dotykania klawiszy terminala za pomocą karty, telefonu, naklejki zbliżeniowej, 

  • dokonuj zakupów przez internet płacąc za pośrednictwem aplikacji PayByNet (szybkie i bezpieczne płatności internetowe, więcej na https://www.bsszczekociny.pl/node/360), kartą, przelewem tradycyjnym,

W razie konieczności posiadania fizycznej gotówki korzystaj z bankomatów Banku Spółdzielczego w Szczekocinach (dla naszych klientów gotówka uzupełniana jest na bieżąco).

 W razie pytań oraz wątpliwości zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod numerami telefonów 343787777, 343787779 oraz pod numerami telefonów poszczególnych placówek, a także mailowo sekretariat@bsszczekociny.pl.

 

Informujemy jednocześnie, iż obowiązujący obecnie stan zagrożenia epidemicznego wykorzystują oszuści. Jest to dla nich idealna okazja do wyłudzeń loginów i haseł do bankowości za pomocą fałszywych stron płatności oraz bezpośredniego okradania ludzi z gotówki:   

  • Używają komunikatów i fałszywych informacji związanych z epidemią koronawirusa. 

  • Wysyłają wiadomości SMS, w których zawarte są linki prowadzące do fałszywych stron. 

  • Przesyłają fałszywe wiadomości SMS z informacją o rzekomym przekazywaniu środków do rezerw NBP 

  • Przejmują konta np. na Facebooku, a następnie proszą naszych znajomych o przelanie pieniędzy powołując się na swoją nagłą trudną sytuację. 

  • Obserwują poszczególnych obywateli i pod pozorem załatwienia spraw / rekwizycji okradają domy i mieszkania z gotówki oraz innych cennych przedmiotów (np. badanie na koronawirusa, inkasent za światło, osoba dokonująca modernizacji pieca, szepienie na koronawirusa).

Jak zapewniają Instytucje płatnicze oraz banki stan zagrożenia nie ma nic wspólnego ze środkami na kontach obywateli, środki są bezpieczne a systemy płatności są gotowe na „znacznie większe obciążenia niż te, z którymi mamy obecnie do czynienia”

 Dbając o bezpieczeństwo a jednocześnie terminową realizację dyspozycji naszych Klientów wprowadzamy od 17.03.2020r. zmiany dotyczące godzin granicznych realizacji przelewów:

  

 

 

 

Rodzaj Przelewu krajowego w PLN

placówka Banku 

system bankowości  internetowej 

Przelew wewnętrzny: 

Na rachunek w Banku

w godzinach pracy placówki 

14:30

Na rachunek w banku Zrzeszenia Banku BPS S.A., innych bankach spółdzielczych 

Zrzeszonych z BPS S.A.

15:00 

14:30

Przelew międzybankowy wychodzący: 

ELIXIR 

15:00 

  14:30

SORBNET 

14:30 

14:30

Przelew przychodzący:  

Przelew wewnętrzny z rachunku w Banku 

do godziny 15:00 

Przelew wewnętrzny z rachunku w banku Zrzeszeniu Banku BPS S.A. 

do godziny 15:00 

ELIXIR 

I sesja do godziny 11:00, II sesja do godziny 14:00, 

SORBNET 

do godziny 14:30 

 

Wszystkie przekazy dewizowe / zagraniczne wychodzące i przychodzące od dnia 17 marca 2020 roku  realizowane będą w godzinach pracy placówek Banku tj. od godziny 8:00 – 15:00