
BS Szczekociny mobileNet
Aplikacja mobilna BS Szczekociny to oprogramowanie instalowane na urządzeniach mobilnych umożliwiające szybki dostęp do rachunków bankowych i korzystanie z usług bankowych- idealne rozwiązanie dla osób które często przebywają z dala od komputera. Korzystanie z aplikacji mobilnej jest bezpłatne i będzie możliwe dla osób posiadających usługę bankowości elektronicznej, po zainstalowaniu w telefonie aplikacji BS Szczekociny. Aplikację można pobrać i zainstalować, jeżeli urządzenie mobilne posiada system operacyjny w wersji minimum Android 6.0 (lub nowsze) lub system iOS na urządzeniach firmy apple.
Dlaczego warto?
-
możliwość zalogowania się z każdego miejsca do swojej bankowości;
-
wygoda - stały dostęp do swoich pieniędzy;
-
szybkie i bezpieczne wykonywanie przelewów;
-
dostęp do wyciągów bankowych i historii transakcji na rachunkach oraz kartach płatniczych
Co oferujemy?
W ramach aplikacji mobilnej BS Szczekociny, Bank Spółdzielczy w Szczekocinach oferuje swoim klientom:
- Dostęp do informacji o produktach, które posiada w bankowości elektronicznej takich jak:
- Rachunki;
- Karty (debetowe i kredytowe);
- Lokaty;
- Kredyty
- Wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad;
- Wykonanie transakcji
- Przelewów krajowych (w tym ZUS)
- Szybkich transakcji Blik(tylko dla klientów indywidualnych)
- Autoryzację transakcji wykonanych w bankowości elektronicznej
Pobierz aplikację
Aby pobrać aplikację wybierz system, który posiada twój telefon.
Przydatne informacje
Instalacja aplikacji mobilnej
- Zaloguj się do bankowości elektronicznej eBankNet.
- Kliknij w kafelek „Mój profil” i wybierz zakładkę „Aplikacja mobilna”, a następnie kliknij w przycisk „Aktywuj aplikację mobilną przez SMS”.
- Kliknij w przycisk „Wyślij SMS z kodem”, a następnie wpisz kod z wiadomości SMS.
- Po wpisaniu kodu system wyśle wiadomość SMS z kodem parującym, który należy wpisać do aplikacji.
- Aby pobrać aplikację można kliknąć w przycisk „Pobierz z Google Play” lub wyszukać samodzielnie w sklepie
- Po otwarciu aplikacji kliknij przycisk „Rozpocznij”.
- Podaj kod parujący otrzymany w wiadomości SMS i kliknij Dalej.
- Podaj login, z którego korzystasz aby zalogować się do bankowości internetowej i kliknij Dalej.
- Podaj kod pin składający się z 8 cyfr i kliknij Dalej.
- Wpisz ponownie kod PIN i kliknij Dalej.
- Jeśli urządzenie mobilne posiada czytnik linii papilarnych to pojawi się także pytanie czy chcesz logować się do aplikacji przy pomocy odcisku palca.
- Nazwij profil, który obecnie parujesz z aplikacją.
Aby odpiąć aplikację od konta należy zalogować się do bankowości internetowej, kliknąć kafelek „Mój profil” i wybrać zakładkę „Aplikacja mobilna”, a następnie przy nazwie urządzenia kliknąć X
Informacje dodatkowe
Po pięciu błędnych logowaniach aplikacja mobilna BS Szczekociny zostanie zablokowana. Należy w takim przypadku w bankowości elektronicznej eBankNet usunąć urządzenie: zakładka "Mój Profil" – "Mobilna Autoryzacja" - symbol "X" przy urządzeniu. Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.
Aplikację BS Szczekociny da się powiązać z wieloma loginami. Należy utworzyć nowy profil dla każdego z nich. Aby utworzyć nowy profil trzeba być wylogowanym z aktualnego profilu. Następnie rozwinąć zakładkę u góry "Menu" i poprzez opcję "Dodaj nowy profil" rozpocząć opcję parowania nowego loginu, postępując tak jak przy parowaniu pierwszego loginu