Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Google Pay

    Banki Spółdzielcze z Grupy BPS, w tym Bank Spółdzielczy w Szczekocinach udostępniły aplikację Google Pay. Z rozwiązania mogą skorzystać posiadacze kart debetowych i kredytowych Visa wydanych przez Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - Grupa BPS.

    Aplikacja Google Pay pozwala płacić kartą przy użyciu telefonów z systemem operacyjnym Android w sklepach, a także w wybranych aplikacjach mobilnych. Płatności zbliżeniowe kartą przy użyciu aplikacji Google Pay akceptowane są we wszystkich terminalach zbliżeniowych w całej Polsce oraz za granicą. Aby zapłacić kartą Visa lub Mastercard przy użyciu aplikacji Google Pay, wystarczy wybudzić telefon i zbliżyć go do terminala. Posiadacz karty w każdym momencie może zobaczyć historię swoich płatności w aplikacji. Aplikacja Google Pay nie przekazuje sprzedawcom prawdziwych danych karty, a tylko wirtualny numer, którego nie można wykorzystać poza aplikacją. Do aplikacji Google Pay można dodać wiele kart Grupy BPS i podczas płatności korzystać z dowolnej z nich.

    1. Pobierz aplikację Google Pay - pobierz darmową aplikację Google Pay ze sklepu Google Play. Musisz mieć konto Google i zaakceptować warunki usługi
    2. Dodaj kartę - zarejestruj się w aplikacji i dodaj kartę Twojego Banku, postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie urządzenia. Musisz posiadać urządzenie mobilne obsługujące technologię NFC oraz telefon z Androidem w wersji 5.9 (Lolipop) lub wyższej.
    3. Płać telefonem - gotowe! Płać telefonem wybudzając go i zbliżając do terminala płatniczego! Musisz posiadać aktualną kartę kredytową lub debetową.

    Pobierz aplikację

    Google Pay dba o bezpieczeństwo Twojej karty na kilka sposobów. Przede wszystkim dane Twojej karty są zaszyfrowane i przechowywane na bezpiecznym serwerze. Korzystając z Google Pay, sprzedawca widzi numer konta wirtualnego przypisany do Twojej karty, której dane pozostają bezpieczne. Zanim zaczniesz korzystać z Google Pay, musisz ustawić ekran blokady urządzenia - gdy jej nie będzie, aplikacja usunie z Twojego telefonu numer konta wirtualnego.

     

     

    Przydatne informacje

    Czym jest Google Pay?

    Google Pay łączy wszystkie możliwości płacenia przez Google. Jeśli chociaż raz wpiszesz dane karty, możesz:

    • Płacić telefonem w sklepach stacjonarnych.
    • Kupować produkty w aplikacjach i na stronach internetowych.
    • Kupować usługi i produkty Google.
    • Przesyłać pieniądze rodzinie i znajomym (tylko w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii).

    Jeśli płacisz za pomocą Google Pay w swoich ulubionych sklepach, możesz też korzystać z kart podarunkowych, kart lojalnościowych, biletów i kuponów.

    Co jeśli zgubiłem telefon lub ktoś mi go ukradł?

    Gdy Twój telefon jest odblokowany, ktoś może użyć go do robienia zakupów w sklepach. Jeśli nie możesz znaleźć telefonu lub został on skradziony, możesz go zlokalizować, zablokować lub usunąć z niego dane, korzystając z usługi Znajdź moje urządzenie.

    Jeżeli zablokujesz urządzenie, korzystanie z Google Pay nie będzie możliwe. Jeśli nie można nawiązać kontaktu z urządzeniem, dane karty mogą zostać usunięte, aby nikt nie miał do nich dostępu. Gdy znajdziesz swoje urządzenie, odblokuj je i dodaj jeszcze raz dane karty lub kart, aby korzystać z Google Pay.

    Pamiętaj, aby udostępnić funkcje lokalizacyjne na swoim urządzeniu, dzięki temu będziesz mógł sprawdzić położenie swojego urządzenia i w razie potrzeby zdalnie zablokować do niego dostęp. Google Pay nie przechowuje danych kart na telefonie, dlatego osoba, która go znajdzie lub ukradnie, nie będzie miała do nich dostępu, nawet jeśli telefon będzie odblokowany.

    Czy korzystanie z Google Pay jest bezpieczne?

    Tak, dane Twojej karty są szyfrowane i przechowywane na bezpiecznych serwerach. Każda karta płatnicza skonfigurowana przez Ciebie do płatności w sklepach otrzymuje numer konta wirtualnego (VAN), który sprzedawca widzi podczas zakupów. Dane Twojej karty nie są udostępniane sprzedawcom, gdy dokonujesz płatności w sklepie.

    Kiedy dane mojej karty zostaną powiązane z kontem Google?

    Dane Twojej karty zostaną powiązane z kontem Google, gdy:

    • kupisz produkt lub usługę Google (np. aplikację czy film w Google Play),
    • dodasz karty bezpośrednio w aplikacji Google Pay lub przeglądarce Chrome.

    Więcej informacji na temat danych Twoich kart zapisanych w Google znajdziesz na pay.google.com

    Skontaktuj się z nami

    Centrala Banku

    42-445 Szczekociny
    ul. Żeromskiego 8

    (34) 378 77 77
    (34) 378 77 79
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek – piątek: 8:00 – 16:00

    tel./fax (34) 378 77 77
    tel./fax (34) 378 77 79

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Kod IBAN (Swift): POLUPLPR

    adres e-Doręczeń: AE:PL-36189-47242-VBRGG-21

    Placówki Banku Spółdzielczego w Szczekocinach

    Oddział w Zawierciu

    42-400 Zawiercie
    ul. Paderewskiego 12A

    (32) 670 76 27
    (32) 670 76 28
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek – piątek: 8:00 – 15:45

    Filia w Irządzach

    42-446 Irządze
    Irządze 120A

    (34) 378 77 11

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek – piątek: 8:00 – 15:45

    Filia w Kroczycach

    42-425 Kroczyce
    ul. Batalionów Chłopskich 34

    (34) 378 77 22

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek – piątek: 8:00 – 15:45

    Filia we Włodowicach

    42-421 Włodowice
    ul. Rynek 7

    (34) 378 77 33

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek, czwartek i piątek 8:00 – 15:45

    Filia w Szczekocinach

    42-445 Szczekociny
    ul. Plac T. Kościuszki 5

    (34) 378 77 78

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek – piątek: 8:00 – 15:45