Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Karta Debetowa VISA Classic

    Karta płatnicza przeznaczona jest dla osób, które cenią stały dostęp do swoich pieniędzy, wygodę oraz szybkość płatności bezgotówkowych. Dedykowana jest dla każdego posiadacza rachunku oszczędnościowo – rozliczeniowego, a także dla osób wskazanych przez właściciela konta.

    • koszt wydania karty: 0 zł,
    • okres ważności karty: 3 lata,
    • możliwość wyłączenia funkcji zbliżeniowej
    • maksymalne limity dzienne do karty:
      • wypłaty gotówkowe; 10.000,00 zł,
      • transakcje bezgotówkowe: 50.000,00 zł,
    • transakcje powyżej 100,00 zł zabezpieczone są indywidualnym numerem PIN.

    Klient ma możliwość przez bankowość internetową złożyć:

    • Dyspozycję zmiany limitów transakcyjnych;
    • Wniosek o czasowe zablokowanie/odblokowanie karty;
    • Wniosek o kartę dla klienta indywidualnego;
    • Wniosek o zmianę danych osobowych

    Aby to zrobić trzeba wypełnić załącznik PDF i wysłać do nas, aby to zrobić należy:

    • pobrać odpowiedni załącznik z zakładki "Do pobrania";
    • otworzyć załącznik w darmowym programie Acrobat Reader DC i uzupełnić wymaganymi danymi;
    • po przygotowaniu załącznika należy zalogować się do bankowości internetowej;
    • następnie kliknąć kafelek "Kontakt";
    • przejść do zakładki "Nowa wiadomość";
    • wybrać odpowiednią kategorię wiadomości, uzupełnić treść wiadomości i dodać załącznik;
    • na koniec należy kliknąć przycisk "Wyślij"

    Pracownik Banku skontaktuje się z Państwem w ciągu 48 godzin.

    Dlaczego warto?

    • wygodną formę płatności,
    • swobodny dostęp do środków przez 24 godziny na dobę – 7 dni w tygodniu,
    • międzynarodową kartę płatniczą, którą można się posługiwać w Polsce oraz za granicą,
    • darmowe transakcje bezgotówkowe,
    • możliwość wypłaty gotówki w każdym miejscu w kraju i zagranicą,
    • bezpieczne płatności za zakupy w Internecie dzięki usłudze 3D – Secure,
    • możliwość wypłaty gotówki w sklepie przy płatności kartą – usługa Cashback,
    • częściowy zwrot gotówki za zakupy dzięki usłudze Planet Plus,
    • płatność telefonem jak kartą za pomocą aplikacji Google Pay*, aby móc płacić zbliżeniowo przy użyciu telefonu, należy posiadać urządzenie z modułem NFC.

    Przydatne informacje

    Jak zastrzec kartę?

    W przypadku utraty karty płatniczej należy niezwłocznie dokonać jej zastrzeżenia. Można to zrobić na kilka sposobów:

    • telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart +48 828 828 828,
    • telefonicznie poprzez infolinię Banku BPS S.A. +48 86 215 50 50,
    • za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl
    • osobiście w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Szczekocinach w godzinach obsługi klienta.

    Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty. Zgłoszenie, o którym mowa wyżej jest równoznaczne z zastrzeżeniem karty do końca okresu jej ważności.

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty Użytkownik ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia. W miejsce karty utraconej i zastrzeżonej Bank, na wniosek Posiadacza karty, wydaje kartę z nowym numerem, okresem ważności i numerem PIN.

    Skontaktuj się z nami

    Centrala Banku

    42-445 Szczekociny
    ul. Żeromskiego 8

    (34) 378 77 77
    (34) 378 77 79
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek – piątek: 8:00 – 16:00

    tel./fax (34) 378 77 77
    tel./fax (34) 378 77 79

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Kod IBAN (Swift): POLUPLPR

    adres e-Doręczeń: AE:PL-36189-47242-VBRGG-21

    Placówki Banku Spółdzielczego w Szczekocinach

    Oddział w Zawierciu

    42-400 Zawiercie
    ul. Paderewskiego 12A

    (32) 670 76 27
    (32) 670 76 28
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek – piątek: 8:00 – 15:45

    Filia w Irządzach

    42-446 Irządze
    Irządze 120A

    (34) 378 77 11

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek – piątek: 8:00 – 15:45

    Filia w Kroczycach

    42-425 Kroczyce
    ul. Batalionów Chłopskich 34

    (34) 378 77 22

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek – piątek: 8:00 – 15:45

    Filia we Włodowicach

    42-421 Włodowice
    ul. Rynek 7

    (34) 378 77 33

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek, czwartek i piątek 8:00 – 15:45

    Filia w Szczekocinach

    42-445 Szczekociny
    ul. Plac T. Kościuszki 5

    (34) 378 77 78

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek – piątek: 8:00 – 15:45