
Naklejka zbliżeniowa VISA payWave
Naklejka zbliżeniowa Visa to karta debetowa z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych, umożliwiająca dokonywanie transakcji w punktach handlowo-usługowych oraz w Internecie. Przeznaczona jest dla osób, które cenią sobie stały dostęp do swoich pieniędzy oraz wygodę i szybkość płatności bezgotówkowych.
Klient ma możliwość przez bankowość internetową złożyć:
- Dyspozycję zmiany limitów transakcyjnych;
- Wniosek o czasowe zablokowanie/odblokowanie karty;
- Wniosek o kartę dla klienta indywidualnego;
- Wniosek o zmianę danych osobowych
Aby to zrobić trzeba wypełnić załącznik PDF i wysłać do nas, aby to zrobić należy:
- pobrać odpowiedni załącznik z zakładki "Do pobrania";
- otworzyć załącznik w darmowym programie Acrobat Reader DC i uzupełnić wymaganymi danymi;
- po przygotowaniu załącznika należy zalogować się do bankowości internetowej;
- następnie kliknąć kafelek "Kontakt";
- przejść do zakładki "Nowa wiadomość";
- wybrać odpowiednią kategorię wiadomości, uzupełnić treść wiadomości i dodać załącznik;
- na koniec należy kliknąć przycisk "Wyślij"
Pracownik Banku skontaktuje się z Państwem w ciągu 48 godzin.
Dlaczego warto?
-
nie musisz nosić portfela, wystarczy umieścić naklejkę na ulubionym przedmiocie, który zawsze masz przy sobie,
-
możliwość płatności do 100,00 zł bez użycia kodu PIN,
-
szybkość i wygoda w dokonywaniu transakcji zbliżeniowych,
-
bezpieczeństwo transakcji,
-
możliwość płatności w Internecie,
-
stały dostęp do swoich pieniędzy,
-
szybkie i wygodne zakupy na wyciągnięcie ręki,
-
możliwość zamówienia dodatkowej naklejki dla drugiej osoby.
Przydatne informacje
Jak zastrzec naklejkę?
W przypadku utraty karty płatniczej należy niezwłocznie dokonać jej zastrzeżenia. Można to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart +48 828 828 828,
- telefonicznie poprzez infolinię Banku BPS S.A. +48 86 215 50 50,
- za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl
- osobiście w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Szczekocinach w godzinach obsługi klienta.
Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty. Zgłoszenie, o którym mowa wyżej jest równoznaczne z zastrzeżeniem karty do końca okresu jej ważności.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty Użytkownik ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia. W miejsce karty utraconej i zastrzeżonej Bank, na wniosek Posiadacza karty, wydaje kartę z nowym numerem, okresem ważności i numerem PIN.
Do pobrania
- Regulamin portalu kartowego (PDF, 162.1 KB)
- Podręcznik użytkownika po portalu kartowym KARTOSFERA (PDF, 1.88 MB)
- Dyspozycja zmiany limitów transakcyjnych (PDF, 152.54 KB)
- Wniosek o czasowe zablokowanie-odblokowanie karty (PDF, 174.07 KB)
- Wniosek o karte dla klientów indywidualnych (PDF, 220.27 KB)
- Wniosek o zmianę danych osobowych (PDF, 218.33 KB)