Facebook Planet Plus

Covid-19

Szanowny Kliencie, 

Informujemy, iż na bieżąco śledzimy sytuację panującą w Polsce dotyczącą koronawirusa, w tym komunikaty wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne, aby w najlepszy sposób zadbać o bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracowników Banku.  

Mając na uwadze powyższe zwracamy się z prośbą do Państwa o ograniczenie wizyt w naszych placówkach do niezbędnego minimum, a tym samym korzystanie ze swojego Banku samemu nie wychodząc z domu za pośrednictwem posiadanych usług:

  • Większość dyspozycji możesz zlecić w bankowości elektronicznej eBankNet/ eCorpoNet, w tym bezpiecznie i swobodnie dysponować środkami zgromadzonymi na swoim rachunku, wykonywać przelewy własne, krajowe i zagraniczne, sprawdzać informacje o rachunkach, lokatach, kredytach, prześledzić i wydrukować historię operacji, modyfikować dane osobowe (adres zameldowania, korespondencyjny, email, dokument tożsamości),  złożysz wniosek w programie „Rodzina 800+” oraz „Dobry Start 300+”,

 

  • Ogranicz korzystanie z fizycznych banknotów i dokonuj bezpiecznie i wygodnie płatności za pomocą karty, naklejki zbliżeniowej lub telefonu – dzięki aplikacji Google Pay dokonasz płatności w sklepach oraz w wybranych aplikacjach mobilnych, więcej informacji znajdziesz tutaj.

  • Zarządzaj samodzielnie swoją kartą dzięki systemowi Kartosfera - Nie wychodząc z domu i logując się (rejestrując) do portalu kartowego możesz:
    • aktywować kartę (zakładka moje karty – aktywacja karty)
    • zarządzać limitami na karcie płatniczej (zakładka limity)
    • zablokować i odblokować kartę oraz czasowo ją zastrzec (zakładka moje karty-   zastrzeganie czasowa blokada/odblokowywanie karty)
    • zmienić kod pin (zakładka moje karty – zmiana kodu pin)
    • aktywować zabezpieczenia 3D Secure (zakładka usługi – 3D Secure)
    • włączyć/ wyłączyć funkcję płatności zbliżeniowych (zakładka usługi – płatności zbliżeniowe)
    • edytować numer telefonu służący do obsługi portalu oraz wszystkich usług dostępnych za pośrednictwem portalu (ikonka znajdująca się w prawym górnym rogu, obok numeru telefonu)

 Jeśli masz wątpliwości jak dokonać w/w zmian, pomoże ci w tym podręcznik znajdujący się  na stronie logowania do systemu Kartosfera.

  • Bez wychodzenia z domu, za pośrednictwem bankowości eBankNet lub eCorpoNet oraz poczty elektronicznej, możesz złożyć wniosek dotyczący zawieszenia spłaty kredytu na okres: do 3 miesięcy (klient indywidualny) lub do 6 miesięcy (klient instytucjonalny). Opcja zawieszenia spłaty kredytu jest dostępna dla Kredytobiorców, którzy uzasadnią konieczność zawieszenia spłaty kredytu pogorszeniem swojej sytuacji finansowej spowodowanej pandemią koronawirusa. Więcej informacji.
  • Za pomocą komunikatora (menu główne – kontakt) dostępnego w bankowości eBankNet lub eCorpoNet możesz skierować zapytanie do Banku.

Drogi Kliencie zadbaj o bezpieczeństwo swoje i innych i korzystaj ze swojego Banku online: 

  • realizuj płatności bezgotówkowe bez dotykania klawiszy terminala za pomocą karty, telefonu, naklejki zbliżeniowej,
  • dokonuj zakupów przez internet płacąc za pośrednictwem aplikacji PayByNet (szybkie i bezpieczne płatności internetowe, więcej informacji tutaj), kartą, przelewem tradycyjnym,

W razie konieczności posiadania fizycznej gotówki korzystaj z bankomatów Banku Spółdzielczego w Szczekocinach (dla naszych klientów gotówka uzupełniana jest na bieżąco).

 W razie pytań oraz wątpliwości zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod numerami telefonów 343787777, 343787779 oraz pod numerami telefonów poszczególnych placówek, a także mailowo sekretariat@bsszczekociny.pl.

UWAGA!

Informujemy jednocześnie, iż obowiązujący obecnie stan zagrożenia epidemicznego wykorzystują oszuści. Jest to dla nich idealna okazja do wyłudzeń loginów i haseł do bankowości za pomocą fałszywych stron płatności oraz bezpośredniego okradania ludzi z gotówki:   

Używają komunikatów i fałszywych informacji związanych z epidemią koronawirusa. 
Wysyłają wiadomości SMS, w których zawarte są linki prowadzące do fałszywych stron. 
Przesyłają fałszywe wiadomości SMS z informacją o rzekomym przekazywaniu środków do rezerw NBP 
Przejmują konta np. na Facebooku, a następnie proszą naszych znajomych o przelanie pieniędzy powołując się na swoją nagłą trudną sytuację. 
Obserwują poszczególnych obywateli i pod pozorem załatwienia spraw / rekwizycji okradają domy i mieszkania z gotówki oraz innych cennych przedmiotów (np. badanie na koronawirusa, inkasent za światło, osoba dokonująca modernizacji pieca, szepienie na koronawirusa).
Jak zapewniają Instytucje płatnicze oraz banki stan zagrożenia nie ma nic wspólnego ze środkami na kontach obywateli, środki są bezpieczne a systemy płatności są gotowe na „znacznie większe obciążenia niż te, z którymi mamy obecnie do czynienia”

Dbając o bezpieczeństwo a jednocześnie terminową realizację dyspozycji naszych Klientów od 01.06.2020r. przywracamy standardowe godziny graniczne realizacji przelewów szczegóły.